Bagageonline.nl

473 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden473 beoordelingen in totaal

4 feb 2024
Gekozen voor levering op vrijdag (zo’n 4 dagen na bestelling) ipv daags nadien….Levering daags nadien. Die keuze gemaakt door onze afwezigheid. Koerierdienst plaats pak(je) gewoon in inkomhal app, dus iedereen kon het gewoon meenemen. Vandaar keuze voor levering op dag dat wij zeker thuis waren. Als je klant laat kiezen voor leveringsdag, maak er dan gebruik van (respecteer keuze) Product zelf is niet de kwaliteit die we voor die prijs verwacht hadden, maar goed..we hadden ze nodig…dus terugsturen was geen optie.

M. van klantenservice heeft mij gewoon belazerd. Valse informatie verschaft. Functie elders misschien?

Beoordelingen voor Bagageonline.nl

JS
21 aug 2024

Betrouwbaar

Vlotte levering, prima product (voor mij helaas niet passend). Vervolgens gratis retournering, probleemloze-en vlotte afhandeling. Geweldig! Van harte aanbevolen.

Duidelijke en uitgebreide website

Genoeg info over de artikelen, snel bezorgd en een duidelijk retour process. Je geld terug ontvangen kan tot 5 werkdagen duren, maar het is goed geregeld.
30 aug 2024
Snelle levering, de tas die ik al eerser had, maar die na 20 jaren gebruik versleten was, nu mooi rood, heel blij mee.
PV
Petra v.
Midsland

Tevreden

Ik had een verkeerde maat besteld, retour en geld snel weer op mijn rekening. Nu de goede maat in huis en tevreden.
23 aug 2024
snelle levering. Helaas geen rekening gehouden met mijn verzoek om de bestelling pas na het weekend ge verzenden.
2 sep 2024

Prima

Goed op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling. Product is ook netjes en in goede staat geleverd
3 sep 2024
Gebruiksvriendelijk Snelle levering Procedure voor retour eenvoudig en snel Communicatie via mail duidelijk
21 aug 2024
Excellente service en goede producten. Echt een heel professionele webwinkel, waar ik graag shop.
JV
Joost V.
Roosendaal
3 sep 2024
Conform belofte geleverd Netjes verpakt. Product komt overeen met beschrijving op de site
29 aug 2024

Snelle service

Makkelijke website, snelle verzending. En als je wil retouren is dat duidelijk..
28 aug 2024
Zeer snelle service. Na de bestelling werd de koffer de volgende dag al geleverd.
HD
Heidi D.
Kortrijk
Snelle service, correcte omschrijving artikel en degelijke kwaliteit!
31 aug 2024
Snelle levering en het product was precies volgens beschrijving.
28 aug 2024
Snelle levering. Ook terug sturen en ruilen geen probleem
26 aug 2024
Mooie schooltas. Goede prijs. binnengekomen op tijd. Top.
24 aug 2024
Goede kwaliteit, foto’s komen overeen. Keurig geleverd.
23 aug 2024
Top kwaliteit reiskussen en de volgende dag al bezorgd!
PV
Petra v.
Midsland
Snelle levering en goede prijs voor mooie producten.
3 sep 2024
Hele mooi tas, goede prijs en hele snelle verzending
2 sep 2024
Tijdige levering en kwalitatief goede cabinekoffer.